coronacoupe en andere beslommeringen

 

hier ben ik weer en ja jullie mogen weten dat mijn leventje enorm veranderd is sinds ik een kleine partner in crime heb bijgekregen.

Vandaag was weer zo'n dagje. eerst gaan wandelen en dan moest baasje plots weg. en toen hoorden we heel veel geluidjes binnenkomen op de gsm van vrouwtje. natuurlijk ken ik al lang het geluid van een berichtje van baasje, maar toch zegt ze nog elke keer "papa is daar". en dan gaan Orianthi en ik alvast kijken aan het raam over de zetel. we zien baasje dan binnenrijden en als de automatische poort sluit, weten we dat er "garage" of "achterdeur" volgt, en snellen we naar die deur om lekker buiten te gaan dollen.



Alleen vandaag was anders. we wisten wel dat het baasje was en ja ruiken konden we het ook, maar wat zag hij er plots anders uit. Blijkbaar was hij naar de kapper geweest en had hij nu een post Corona coupe. ik hoorde vrouwtje zeggen dat ze een oud kindertrauma herleefde: baasje zag eruit als een zwembadmeester met zijn kort haar en gemillimeterde baard, volgens haar. baasje zelf vond de nieuwe snit blijkbaar ook geen succes, dus deden wij even lekker alsof we hem niet herkenden. Ik ging voluit in hevige blafmodus en Orianthi deed voor het eerst lekker mee. Het moet gezegd, met die kleine valt lol te beleven.

Baasje ging ons vervolgens lekker verwennen met snoepjes en spelletjes en we gingen natuurlijk als snel overstag. alleen was ik in alle opwinding even de focus vergeten en moest ik een grote boodschap doen. en toen ben ik dus pardoes daarin gaan zitten.  Vervolgens hebben die twee dus hun werk gehad met Orianthi apart zetten en mij terug proper maken.

en nadien ben ik dan nog eventjes heel tevreden een rondje door de tuin gaan doen en kwam daar toevallig nog een enorme vogelstront tegen, die er gewoon om vroeg om lekker erin te gaan rollen. Begrijpen jullie waarom die twee plots helemaal niet blij waren?



Ik heb dus nog steeds een boeiend maar gecompliceerd colliebestaan. maar wel eentje met een leuk maatje erbij. wisten jullie trouwens dat ik kluifjes, snoepjes en andere lekkernijen nu heel erg lekker vind en mij ook stevig laat gelden. Tja ik heb 4 jaar niks willen knagen en plots is en die kleine en vind ik alles lekker want ik ben de alfa man.



Reacties

Populaire posts